Skąd ten blog?

We wrześniu tego roku wyjeżdżam na semestr studiów do Ostravy w ramach programu LLP-Erasmus.
Zostałam poproszona o wzięcie udziału w badaniach na temat osób wyjeżdżających na Erasmusa. Spotkałam się z przemiłą panią doktor psychologii (chciałam zgodnie z feministycznymi zapędami napisać: psycholożką, ale nie wiem, czy nie obraziłaby się na to, więc zostanę przy tradycyjnej formie), która zasugerowała poprowadzenie takiego miejsca, w którym będę na bieżąco umieszczać swoje refleksje okołowyjazdowe. Uznałam, że to może być świetna pamiątka dla mnie i jednocześnie jakieś tam źródło wiedzy dla przyszłych erasmusowców. "Jakieś tam", bo dziś nie umiem przewidzieć, jaki wykrystalizuje się profil tego bloga. Może bardziej informacyjny, może bardziej osobisty. Zobaczymy.

0 comments:

Post a Comment